Klacht melden

 

Ondanks dat Cura-Ambulant kwaliteit als leidraad heeft en onze zorgverleners werken vanuit de beste bedoelingen kan het natuurlijk altijd voorkomen dat je ergens een klacht over hebt. Wij nemen jou en je eventuele klacht serieus en beschouwen iedere klacht als een mogelijkheid om de kwaliteit van onze zorgverlening te verbeteren.

Het is natuurlijk het prettigst als we jouw klacht gezamenlijk en naar jouw tevredenheid kunnen oplossen en daarvoor kun je gebruik maken van onze interne klachtenprocedure. De informatie hierover en het klachtformulier vind je in de informatiemap die je van ons hebt ontvangen. Heeft deze niet meer?  stuur ons een bericht info@cura-ambulant.nl en we zullen je deze nogmaals toesturen. 

 

Voor klachten die je toch door een externe partij wilt laten beoordelen, zijn wij aangesloten bij de Klachtencommissie klachtenportaalzorg.nl. Hier kun je een klacht rechtstreeks melden zonder tussenkomst van een van onze medewerker of bestuurde lid.

De Klachtencommissie behandelt jouw klacht onafhankelijk. Dat wil zeggen dat de leden van de klachtencommissie niet verbonden zijn aan zorgorganisaties en aan Cura-Ambulant.